Et årelangt partnerskab er i dag blevet videreført, da DBU og Danske Spil har forlænget partnerskabsaftalen til at gælde til og med 2025. Det er Danske Spils brand Oddset, som danskerne også fremover vil opleve i forbindelse med landsholdene.

Indtil videre har Oddset været fokuseret på at skabe opmærksomhed omkring de to landsholds kampe og profiler. Fx har fans gennem årene kunnet deltage i spændende konkurrencer, høre podcast og læse magasiner, alt sammen med og om landsholdene - og Oddset er til stede med farverige og underholdende indslag i fanzoner ifm. landskampene.

Danske Spil og Oddset blev samarbejdspartnere med DBU i 2016 og Danske Spil var blandt de første kommercielle partnere, der både støttede Herrelandsholdet og Kvindelandsholdet. Det fortsætter i det forlængede samarbejde, der samtidig omfatter et årligt beløb øremærket til i fællesskab at skabe indhold og aktiviteter med ”ansvarlighed” som det overordnede tema. For DBU har det stor betydning, at Danske Spil gennem årene har gjort en stor indsats for sikkert spil og bekæmpelsen af ludomani.

”Danske Spil og Oddset har været en stærk og loyal partner for både Kvinde- og Herrelandsholdet de senere år og har bidraget godt til at hylde og sprede kendskab til vores bedste landsholdsspillere. Det har stor betydning, at Danske Spil agerer med ansvarlighed og at Danske Spil er ejet af blandt andet dansk idræt,” udtaler Tobias Hoff, kommerciel direktør i DBU.

Tilbage i 2020 var DBU og Danske Spil sammen om kampagnen ’Sikkert Spil’, der skulle sætte en stopper for, at børn og unge under 18 kunne spille i butikkerne. I den forbindelse havde Herrelandsholdet ”Sikkert Spil” stående på træningstøjet. Sidste år besluttede DBU og Danske Spil i samarbejde, at der ikke skulle være logo for Oddset eller Danske Spil på træningstøjet, men at partnerskabet er fokuseret på andre elementer og kampagner. Det er også en del af den nye aftale.

Hos Danske Spil er Karsten Fogh Holanng, adm. direktør i Danske Licens Spil, som står bag Oddset, meget tilfreds med forlængelsen af aftalen med DBU og arbejdet med Kvinde- og Herrelandsholdet.

”Vi er stolte sponsorer og glade for fortsat at være en del af de store oplevelser og det fællesskab, som spillerne på Kvinde- og Herrelandsholdet giver os. Vi glæder os til at lave masser af aktiviteter for de danske fans i løbet af perioden, hvor vi – hvis alt går vel – alle sammen skal følge landsholdene til flere slutrunder. Samtidig er vi rigtig glade for, at vi med sammen med DBU i aftalen kan sætte ekstra fokus på ansvarlighed,” siger Karsten Fogh Holanng.

Dermed har DBU følgende Officielle Partnere for de to landshold:
Herrelandsholdet – Forenet Kredit, STARK, Hummel, Carlsberg og Danske Spil.
Kvindelandsholdet – Forenet Kredit, Hummel, Atea, Marabou og Danske Spil.