Når sommerens fodboldskoler bliver sparket i gang, bliver det med en kendt partner ombord. REMA 1000 vil derfor pryde de mange rød-hvide fodboldskoletrøjer i 2021 og 2022.

I samarbejdet med discountkæden vil der være stor fokus på at fremme børns sundhed igennem sporten, men i høj grad også med stort fokus på ernæring, kost og familieliv. De lokale REMA 1000-købmænd vil desuden spille en aktiv rolle i partnerskabet og bliver tætte samarbejdspartnere til flere af de lokale fodboldskoler. Det betyder, at børnene blandt andet vil få sunde frugtordninger, madpakkeløsninger til fodboldfamilierne og uddannelse af børn og voksne i sundhed.

REMA 1000 er netop kåret til Danmarks stærkeste brand ved en stor undersøgelse fra YouGov. Kasper Sindt, der er Chef for Salg og Partnerskaber i DBU, ser derfor meget positivt på samarbejdet:

”Vi er utroligt glade for og stolte over at byde REMA 1000 velkommen som hovedpartner på DBU Fodboldskolen. REMA 1000 har allerede i en årrække været en vigtig partner, men vil nu styrke engagementet og kvaliteten af samarbejdet. De har i høj grad være med til at løfte vores fodboldskole-fortælling, og vi glæder os til at fortsætte det gode arbejde,” udtaler Kasper Sindt.  

Hos REMA 1000 er der også glæde forbundet med at være ny hovedpartner, forklarer indkøbs- og marketingdirektør, Anders Jensen:

”Børn, motion, sundhed og fællesskab er vigtige fokusområder for os i REMA 1000, og derfor er vi meget stolte af samarbejdet med DBU Fodboldskole, som hvert år afholder den største fodboldfest for børn og unge i skolernes sommerferie. Det glæder os meget, at vi nu kan kalde os officiel hovedpartner, og vi ser frem til at fortsætte det gode samarbejde,” siger Anders Jensen.

Billetsalget til DBU Fodboldskole 2021 begynder tirsdag d. 1. december kl. 10.00.
Du kan sikre dig en plads ved at købe billet her:

https://fodboldskole.dbu.dk/