DBU indgår merchandise-partnerskab med Alseca Int.
Alseca Int. og Dansk Boldspil-Union har indgået et merchandise-partnerskab, der betyder, at der er en række spændende produkter på vej op mod VM.
Frem mod VM-slutrunden bliver en helt ny merchandise-linje lanceret, og det sker med hjælp af Alseca Int., der har god erfaring med at levere merchandise i topkvalitet. DBU har nemlig indgået en licensaftale med Alseca Int., der er meget glad for det kommende samarbejde.
”Vi tror på, at DBU og Alseca Int. kan skabe en masse produkter, der kan glæde alle fodboldfans. For os er DBU et kvalitetsstempel. Produkterne skal være i orden, hvilket matcher vores filosofi i forhold til merchandise. Vi glæder os til samarbejdet, som vi har store forventninger til” siger Allan Olesen, der er partner i Alseca Int.
Også hos DBU’s Kommercielle Direktør, Jesper Lind Andersson, er der begejstring over aftalen.
”Vi glæder os til at lancere den nye merchandise-linje i samarbejde med Alseca Int., der leverer den høje kvalitet, der skal til. Vi ser frem til at præsentere fansene for en lang række spændende produkter op til VM i et godt samarbejde med Alseca Int.,” siger Jesper Lind Andersson.
”Vi tror på, at DBU og Alseca Int. kan skabe en masse produkter, der kan glæde alle fodboldfans. For os er DBU et kvalitetsstempel. Produkterne skal være i orden, hvilket matcher vores filosofi i forhold til merchandise. Vi glæder os til samarbejdet, som vi har store forventninger til” siger Allan Olesen, der er partner i Alseca Int.
Også hos DBU’s Kommercielle Direktør, Jesper Lind Andersson, er der begejstring over aftalen.
”Vi glæder os til at lancere den nye merchandise-linje i samarbejde med Alseca Int., der leverer den høje kvalitet, der skal til. Vi ser frem til at præsentere fansene for en lang række spændende produkter op til VM i et godt samarbejde med Alseca Int.,” siger Jesper Lind Andersson.