DBU etablerer servicecenter

Etablering af nyt servicecenter skal sikre, at DBU får endnu mere fokus på håndteringen og serviceringen af vores kunder, LU og partnere.

I forbindelse med ændringer i DBU’s ledelse, bliver der samtidig etableret et særligt service-center, der har til opgave at styrke alle de service-funktioner, der er i DBU. Det nye servicecenter skal sikre at DBU får endnu mere fokus på håndteringen og serviceringen af vores kunder, LU og partnere.

’Vi har tusindvis af kunder og samarbejdspartnere i DBU – klubber, spillere, forældre mfl. Vi ønsker at give dem en endnu bedre service, så de får den bedst mulige oplevelse med fodbold,’ siger Claus Bretton-Meyer, administrerende direktør i DBU. 
 
Det nye service-center vil bestå af en række servicefunktioner, der i dag er spredt i forskellige afdelinger. Samlingen vil samle og styrke de nødvendige kompetencer og også skabe en synergi-effekt, der kan komme kunderne til gode i form af bedre service. Det bliver med fokus på den gennerelle fysiske support for Fodboldens Hus samt telefonsupport for en række områder, herunder billetsalg, rejsebookinger med mere.
 

Log ind