DBU etablerer servicecenter
Etablering af nyt servicecenter skal sikre, at DBU får endnu mere fokus på håndteringen og serviceringen af vores kunder, LU og partnere.
I forbindelse med ændringer i DBU’s ledelse, bliver der samtidig etableret et særligt service-center, der har til opgave at styrke alle de service-funktioner, der er i DBU. Det nye servicecenter skal sikre at DBU får endnu mere fokus på håndteringen og serviceringen af vores kunder, LU og partnere.
’Vi har tusindvis af kunder og samarbejdspartnere i DBU – klubber, spillere, forældre mfl. Vi ønsker at give dem en endnu bedre service, så de får den bedst mulige oplevelse med fodbold,’ siger Claus Bretton-Meyer, administrerende direktør i DBU.
Det nye service-center vil bestå af en række servicefunktioner, der i dag er spredt i forskellige afdelinger. Samlingen vil samle og styrke de nødvendige kompetencer og også skabe en synergi-effekt, der kan komme kunderne til gode i form af bedre service. Det bliver med fokus på den gennerelle fysiske support for Fodboldens Hus samt telefonsupport for en række områder, herunder billetsalg, rejsebookinger med mere.
’Vi har tusindvis af kunder og samarbejdspartnere i DBU – klubber, spillere, forældre mfl. Vi ønsker at give dem en endnu bedre service, så de får den bedst mulige oplevelse med fodbold,’ siger Claus Bretton-Meyer, administrerende direktør i DBU.
Det nye service-center vil bestå af en række servicefunktioner, der i dag er spredt i forskellige afdelinger. Samlingen vil samle og styrke de nødvendige kompetencer og også skabe en synergi-effekt, der kan komme kunderne til gode i form af bedre service. Det bliver med fokus på den gennerelle fysiske support for Fodboldens Hus samt telefonsupport for en række områder, herunder billetsalg, rejsebookinger med mere.